
Γενικά, πιστεύω ότι το χιούμορ στα παιδιά είναι δείγμα ευφυΐας και νοητικής ευελιξίας. Έτσι, φροντίζω να το καλλιεργώ και μέσω των μαθημάτων αλλά και εν γένει με τη συμπεριφορά μου μέσα στην τάξη. Και το χιούμορ δεν χρειάζεται να αποτελείται από ανέκδοτα και χάχανα, αλλά και από πιο λεπτές ισορροπίες.
Ένα παράδειγμα από το χθεσινό μάθημά μας:
Λέγοντας στη Σο

Αργότερα, στη διάρκεια μιας άσκησης, έτυχε να δείξω στα παιδιά ένα κόλπο (εκτός μαθήματος) που δεν καταλάβαιναν και όπως ήταν φυσικό άρχισαν να με εκλιπαρούν να τους πω πώς το κάνω. Εν τω μεταξύ, επειδή δεν μπορούσαν να λύσουν την άσκηση σκέψης που του έβαλα, τους υποσχέθηκα πως θα πω το κόλπο μόνο σε όποιον τη λύσει. Η Σοφία γονάτισε θεατρινίστικα κάτω και άρχισε να με παρακαλάει να της πω.
-Γονάτισε τη σκέψη σου, όχι το σώμα σου, της είπα και αμέσως συμπλήρωσα με στόμφο:
-Πω-πω τι είπα μόλις τώρα! Πω-πω τι μεγαλειώδης φράση… (και άλλα διάφορα τέτοια εγκωμιαστικά…) Σοφία γράψ'την κι αυτήν στην κασετίνα σου να την έχεις!
Και η Σοφία ανταποκρίθηκε στο χιούμορ μου και την έγραψε.

(Τελικά τους αποκάλυψα το κόλπο στην επόμενη άσκηση που την έλυσαν όλα τα παιδιά και χάρηκα επειδή χρειαζόταν να χρησιμοποιήσουν αποκλίνουσα σκέψη.)
.