18 Ιανουαρίου 2011

Επιστήμονες -2: "Μουσικολικνιστό Κρεβάτι"

Η διακεκριμένη επιστήμονας Ειρήνη Κ., μετά από ακατάβλητες έρευνες, ανακάλυψε το "Μουσικολικνιστό Κρεβάτι" για μωρά.

Λειτουργεί με μπαταρία (αυτοκινήτου-για μεγαλύτερη διάρκεια) και έχει
διακόπτη ανοίγματος-κλεισίματος.

Όταν πατήσετε το διακόπτη, το κρεβατάκι θα αρχίσει να παίζει μια γλυκιά μουσική που θα νανουρίζει το μωρό σας, ενώ παράλληλα θα αρχίσει να λικνίζεται ευχάριστα πέρα-δώθε για να το αποκοιμίσει.

Σταματάει από μόνο του όταν τελειώσει η μπαταρία ή όταν το επιλέξετε εσείς πατώντας ξανά το διακόπτη. Προσφέρεται σε διάφορα μεγέθη* και χρώματα.





*Προσοχή:
Προς το παρόν διατίθεται
μόνο
για μωρά.


Ακατάλληλο για ενηλίκους!



.

Επιστήμονες -3: "Κρεβάτι Μπέιμπι-Σίτερ"

Οι διαπρεπείς επιστήμονες: Λάζαρος Μ. και Σοφία Σ., αν και επένδυσαν πολύτιμες ώρες εργασίας σε ανεξάρτητες μελέτες, τελικά κατέληξαν σχεδόν στην ίδια ανακάλυψη.
Στο μοναδικό:

"Κρεβάτι Μπέιμπι-Σίτερ"!

Ο Λάζαρος τόνισε ότι είναι ένα κρεβάτι που πάντα ταΐζει, καθαρίζει και νανουρίζει το μωρό, ενώ η Σοφία του πρόσθεσε ειδικά κουμπιά επιλογών διατροφής όπως: ΓΑΛΑ, ΦΡΟΥΤΑ, ΦΑΓΗΤΟ κ.λπ. ώστε το μωρό να ταΐζεται αυτόματα με ό,τι τραβάει η όρεξή του.

Το μοναδικό αυτό κρεβάτι είναι πολύτιμο βοήθημα σε κάθε νέα μητέρα, αρκεί να προσέξει τις παρενέργειες, όπως μας τις περιέγραψε και επεσήμανε τους κινδύνους τους, ο ειδικός επί του θέματος Λάζαρος Μ:
"Το μωρό θα αγαπήσει πολύ το "Κρεβάτι Μπέιμπι-Σίτερ" και δε θα σας καταδέχεται ως γονιό."

Το σημαντικό μήνυμα που δίνει στις μητέρες και γενικότερα στους γονείς, ο εξαίρετος αυτός επιστήμονας, είναι ότι πρέπει να ασχολούνται προσωπικά με τη φροντίδα του μωρού τους (και γενικότερα των παιδιών τους), επειδή αυτή η άμεση επαφή ευνοεί τη δημιουργία άρρηκτων ψυχολογικών δεσμών μεταξύ τους.



Με λίγα λόγια, μας επισημαίνει έντεχνα, ότι τα παιδιά, εκτός από φροντίδα (που μπορεί να την προσφέρει άμεσα και ένα ...απλό "Κρεβάτι Μπέιμπι-Σίτερ"), χρειάζονται και ΑΓΑΠΗ.




Επιστήμονες -4: "Παιχνίδι Κάμερα

Την εφεύρεση της κορυφαίας επιστήμονος: Έλενας Σ. για το "Παιχνίδι Κάμερα" την παραθέτω αυτούσια, όπως ακριβώς τη συνέλαβε το λαμπρό μυαλό της:







Επιστήμονες -5: "Μετατροπέας Ήχου Μωρών" & "Βραχιόλι GPS"

Θα κλείσουμε τις ανακαλύψεις των επιστημόνων μας και την συμβολή τους στη διευκόλυνση των μαμάδων, με 2 τελευταίες Εφευρέσεις:



Ο αξιέπαινος επιστήμων: Τάσος Π. μετεξέλιξε τη "Μάσκα Μωρού" και εισηγήθηκε τον "Μετατροπέα Ήχου Μωρών".

Ο Μετατροπέας είναι μια συσκευή που τοποθετείται οπουδήποτε στο χώρο που βρίσκεται το μωρό σας. Συλλαμβάνει τους ακατάληπτους ήχους που βγάζει το σπλάχνο σας και τους μετατρέπει σε λέξεις π.χ. "τώρα θα δεις παλιοκουδουνίστρα που μου πήρες τα αυτιά…"

(όρα και Επιστήμονες-1).

Επιπλέον, έχει ενσωματωμένο ραδιόφωνο και τηλεόραση, είτε για να ακούτε και να βλέπετε εσείς, είτε για να αφήνετε το μωρό σας να αποβλακώνεται και να μένει ήσυχο καθώς είστε απασχολημένη και κάνετε άλλες δουλειές.

Πλεονέκτημα: Ο προηγμένος "Μετατροπέας Ήχου Μωρών", έχει ήδη ενσωματωμένες 100 γλώσσες.








Η καταξιωμένη επιστημονική συνεργάτης μας: Κατερίνα Ι. ανακάλυψε το "Βραχιόλι GPS". Το φοράτε στον καρπό του μωρού σας και ξέρετε ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται.

Για να το περιγράψουμε επακριβώς με τα λόγια της επιστήμονος:

"Ειδικό , μαλακό, δε βγαίνει (εκτός αν το βγάλετε εσείς), αντιαλλεργικό, αποστειρωμένο. Διαθέτει και εξάρτημα για να σας λέει πού βρίσκεται ακριβώς."

Ο τρόπος λειτουργίας του είναι απλός. Ας πούμε ότι το σκανταλιάρικό σας κρύφτηκε κάπου, όπως συνηθίζουν οι μπόμπιρες ή επειδή ήρθε η ώρα της φρουτόκρεμας που απεχθάνεται.

Παίρνοντας στα χέρια σας τη συσκευή και θέτοντάς την σε λειτουργία, σας οδηγεί αυτόματα: "Δυο βήματα αριστερά, ένα βήμα εμπρός κλπ", μέχρι να σας κατευθύνει ακριβώς στο κρησφύγετο του μπόμπιρα και να του κάνετε: "Τσσααααα..., μάντεψε ποιος ήρθε!"






Τ Ε Λ Ο Σ






14 Ιανουαρίου 2011

Ένα ...κλάμα χίλιες λέξεις


Τα μικρά παιδιά είναι απρόβλεπτα!

Καμιά φορά, αναρωτιέμαι μήπως τα μαθήματα γίνονται κουραστικά γι αυτά και τα παρακολουθούν από αγγαρεία επειδή θέλουν να τα φέρνουν οι γονείς τους.

Η αυθόρμητη αντίδραση ενός μικρού μαθητή όμως, μου έδειξε ότι ο σκοπός των μαθημάτων έχει πετύχει κι ότι πραγματικά τα παιδιά μαθαίνουν ενώ διασκεδάζουν, περνούν ευχάριστα και απολαμβάνουν αυτό που κάνουμε.


Λόγω εορτών (και κάποιας κακής συνεννόησης), στο προηγούμενο μάθημα ήρθαν λιγότερα από τα μισά παιδιά. Περιμένοντας τα υπόλοιπα, απασχόλησα λιγάκι όσα παιδιά ήρθαν παίζοντας αυτοσχέδια παιχνίδια με ό,τι υλικά είχαμε πρόχειρα.

Μετά από ένα εύλογο διάστημα αναμονής, αποφασίσαμε να αναβληθεί το μάθημα. Στην αρχή δεν κατάλαβα τι είχε γίνει, αλλά όταν πλησίασα ένα παιδάκι που ξέσπασε σε κλάματα, έμαθα ότι θύμωσε με τη μητέρα του επειδή δε θα γινόταν το μάθημα. Όσο κι αν προσπαθούσαμε να το καθησυχάσουμε εκείνο δε σταματούσε, ενώ είχε πάρει εκείνη τη χαρακτηριστική κλαμένη αδικημένη φατσούλα, κρατώντας μούτρα στη μητέρα του.

Ε, ό,τι άλλο κι αν πω είναι περιττό!


.

18 Δεκεμβρίου 2010

Η Ωραία ...Κοιμισμένη Φαντασία!

Αφορμή για να εμπνευστώ την ωραία… "Κοιμισμένη Φαντασία" ήταν ένας μαθητής.

Πέρυσι τα πήγαινε μια χαρά με τις ασκήσεις φαντασίας και μοιραζόταν μαζί μας αρκετές πρωτότυπες ιδέες. Φέτος όλο μένει τελευταίος. Έτσι, είχα την ιδέα να απεικονίσω τη φαντασία να κοιμάται του καλού καιρού, για να μπορούμε εύκολα να την …ξυπνάμε!

Βρήκα την κατάλληλη εικόνα, τη διαμόρφωσα όσο γινόταν καλύτερα με το Photoshop και την έβαλα μέσα σε σύννεφο - όπως αυτά στα κόμικς όταν σκεφτόμαστε.
Την τύπωσα σε αφισούλα, την κόλλησα σε χαρτόνι και τελικά είπα να κολλήσω και ένα μακρύ "χερούλι" για να την κρατώ ...πάνω από τα κεφάλια των παιδιών που αντιμετώπιζαν πρόβλημα φαντασίας.
Και να, έτοιμο το πανό της "Κοιμισμένης Φαντασίας"!

Τα παιδιά γελούσαν όταν το είδαν, επειδή τους είχα ανακοινώσει ότι θα κάνω κάτι για τη φαντασία τους, αλλά δεν το περίμεναν.

Σύντομα, το πανό της ωραίας "Κοιμισμένης Φαντασίας" μετατράπηκε σε όπλο υπέρ της έμπνευσης. Δεν προλάβαινα να αγγίζω με αυτό τα κεφάλια των παιδιών που το ζητούσαν για να τονώσουν τις ιδέες τους. Κάτι σα μαγικό ραβδί-πανό (καλά που πρόσθεσα και το χερούλι!).

Μόλις στο προηγούμενο μάθημα, ένα παιδί δυσκολεύτηκε σε κάποια άσκηση και μου το ζήτησε: "Κυρία, τι έγινε εκείνο το πανό της φαντασίας;"

Δεν ξέρω αν τα παιδιά υποβάλλονται από το πανό και πιστεύουν (λίγο στα ψέματα και λίγο στ' αλήθεια) ότι τα βοηθάει, πάντως, όπως και να 'χει, βρήκαμε άλλον έναν τρόπο να διασκεδάζουμε και να αντιμετωπίζουμε με χιούμορ τις τυχόν δυσκολίες!


.

12 Δεκεμβρίου 2010


Ειλικρινά, κανένας μας μέσα στην τάξη δεν περίμενε ότι τα μαθήματα του 2ου Κύκλου θα ήταν τόσο διασκεδαστικά.

Δεν υπάρχει μάθημα που δε θα σκάσουμε στα γέλια με όσα γίνονται και όσα λέγονται!

Υπήρχαν μαθητές που μου είπαν ότι θα έρθουν μόνο στην πρώτη συνάντηση, επειδή το πρόγραμμά τους είναι πολύ φορτωμένο τις Δευτέρες που γίνονται τα μαθήματα και δεν έχουν χρόνο, αλλά από τότε δεν έχουν χάσει ούτε ένα μάθημα!

Ένας άλλος μαθητής που συνήθως αργεί, με ενημέρωσε ότι θα αργεί λίγο επειδή δεν προλαβαίνει αλλά ότι θα έρχεται οπωσδήποτε!
Μια άλλη μέρα που ήταν πολύ κουρασμένος και οι γονείς του, τού είχαν συστήσει να φύγει πιο νωρίς για να έχει δύναμη και για τα υπόλοιπα που τον περίμεναν, όταν ήρθε εκείνη η ώρα, έτρεξε να τους τηλεφωνήσει να μην ανησυχούν επειδή θα έμενε μέχρι το τέλος.


Και πώς να μη μείνει αφού περνάμε όλοι τόσο υπέροχα!

Αυτό οφείλεται, βέβαια, κατά μεγάλο μέρος και στα παιδιά που αποτελούν τη φετινή ομάδα των μαθητών, με το χιούμορ, την ευφυΐα, τις ατάκες τους και την ευχάριστη διάθεση με την οποία έρχονται στο μάθημα.

Και όπως γίνεται συνήθως, το ένα συμπαρασύρει (εμπνέει θα 'λεγα) το άλλο και παίρνει φωτιά όλη η ομάδα!



.