17 Φεβρουαρίου 2011

14 Φεβρουαρίου-Επιστολές

Στις 14 Φεβρουαρίου, "ημέρα των ερωτευμένων", τα παιδιά έγραψαν γράμματα στους/στις αγαπημένους/ες τους (ευκαιρία να εμπεδώσουν και το πώς γράφεται μια επιστολή).


Μόνο που τα γράμματα αυτά δεν ήταν από τα συνηθισμένα…


Γράμμα ερωτοχτυπημένης Προβατούλας:

Αγαπημένε μου Προβατούλη,

μου έλλειψε πολύ το φουντωτό σκληρό μαλλί σου. Θα ήθελα πολύ να ξαναδώ τα τέσσερα βρώμικα πόδια σου. Ανυπομονώ να μυρίσω πάλι την μπόχα στο μαλλί σου.

Εδώ που βρίσκομαι είναι πολύ βαρετά χωρίς να ακούω τη γλυκιά τσιριχτή σου φωνούλα. Ελπίζω να έρθεις σύντομα για να κυλιστούμε πάλι μαζί στο πράσινο γρασίδι, να φάμε από την ίδια ταΐστρα και να κάνουμε διάφορα άλλα τρελά.

Αν μπορείς στείλε μου λίγο από το βρώμικο μαλλί σου για να στο πλύνω.

Θα ήθελα να έρθεις να με δεις, αλλά να προσέχεις μην έρθεις με κανένα μεταφορικό μέσο όπως η κοιλιά του λύκου!

Μπεεε πολλά!

Η χνουδωτή σου μπαλίτσα


Γράμμα ερωτοχτυπημένου Λαγουδίτσου

Αγαπημένη Λαγουδίτσα,

μου έλειψες πάρα πολύ κι εσύ αλλά και τ' αυτάκια σου τα γελοία.

Θα τα πούμε στη μεγάλη λίμνη που θα κάνουμε βαρκάδα. Γι' αυτό πάρε μαζί σου κανένα σωσίβιο γιατί δεν ξέρω να οδηγώ βάρκα.

Μετά από την κακή αυτή στιγμή θα πάμε σε κανένα εστιατόριο για να φάμε μαρουλάκια στιφάδο.

Θα τα πούμε 14/2 το βράδυ.

Με πολλά φιλάκια

Ο αγαπημένος σου


Γράμμα ερωτοχτυπημένου Αρουραιΐτσου

Αγαπημένη μου γλυκιά Αρουραιΐτσα,

μου λείπεις πολύ! Ανυπομονώ να βρεθούμε σύντομα και να φάμε σε ένα ρομαντικό δείπνο γραβιέρα Δωδώνης, φέτα και άλλα τυριά.

Να ήξερες πόσο θέλω να σου στείλω τα ωραία τριαντάφυλλα που σου ετοίμασα, αλλά ο ντελιβεράς αρρώστησε. Δεν πειράζει όμως!

Σ' αγαπώ πολύ! Ελπίζω να σε δω γρήγορα, να με αγκαλιάσεις ξανά και να μυρίζεις το θεσπέσιο άρωμα σκουπιδιών του διάσημου αρώματος: "Τα σκουπίδια".

Θέλω να χαϊδέψω τα αυτάκια σου!

Με πολλή αγάπη

Ο χοντρούλης Αρουραίος σου


Γράμμα ερωτοχτυπημένου Αρκούδου

Αγαπημένη μου χοντρομπαλού,

σου γράφει ο χοντρομπαλούλης σου.

Σου στέλνω την αγάπη μου, τη μεγάλη μου αγκαλιά και έξτρα γύρο με απ' όλα, σε σχήμα καρδιάς, για να 'χεις να τρως μέχρι να φτάσεις στη φωλιά μας.

Με αγάπη

Χοντρός


Γράμμα ερωτοχτυπημένης Σαλιγκαρούλας

Αγαπημένε μου Σαλιγκαρούλη,

έκανα πάνω από 8 ώρες για να γράψω αυτήν την επιστολή.

Ανυπομονώ να ξανααισθανθώ τη γλιτσιασμένη παρουσία σου. Θα ήθελα να τρέξουμε και πάλι σε αγώνα δρόμου.

Ξέχασα να σου πω, πως είμαστε πολύ τυχεροί, επειδή είδα στο δελτίο καιρού ότι θα βρέξει. Έτσι θα περάσουμε ακόμα πιο ωραία.

Με πολλή αγάπη

Ρούλα Σαλιγκαρούλα

Υ.Γ.

Μην αργήσεις όπως συνήθως!