15 Μαρτίου 2011

Ο Ροζ Ελέφαντας


Ο Ροζ Ελέφαντας


Ο Ροζ Ελέφαντας προχωρούσε αργά προς το μέρος μου. Τον είδα από πολύ μακριά. Πώς θα μπορούσα εξάλλου να αγνοήσω έναν τέτοιο όγκο! Και πόσο περισσότερο, ακόμα, να αγνοήσω ένα τέτοιο χρώμα. Το αγαπημένο μου χρώμα από μικρή! Το κλασικό χρώμα των νεογέννητων κοριτσιών. Πάντα γαλάζιο για τα αγοράκια και πάντα ροζ για τα κοριτσάκια.
"Κοριτσάκι θα 'ναι και ο ελέφαντας" σκέφτηκα "και το δηλώνει γεμάτος χαρά".
Να, όμως, που το μικρό μου Αμφιβολάκι ξύπνησε και πάλι μέσα μου, βούτηξε τη γλώσσα του σε ραδιουργίες και συνομωσίες και άρχισε να ψιθυρίζει από τα βάθη του μυαλού μου με τη χαρακτηριστική τσιριχτή φωνούλα του:
-Δεν έχει να κάνει με το ότι είναι κοριτσάκι ο ελέφαντας. Το ροζ χρώμα είναι ένα καμουφλάζ!
-Καμουφλάζ; Σε τι; Αντεπιτέθηκε η λογική μου.
-Καμουφλάζ για να μην αναγνωρίζεις ότι είναι ελέφαντας! Άκουσες ποτέ να υπάρχουν ροζ ελέφαντες; Είσαι με τα καλά σου;
-Ε, ναι, έχεις δίκιο σ' αυτό, δε λέω… αλλά και πάλι κάνει μπαμ ότι είναι ελέφαντας!
-Από τι;
-Μα, πρώτα-πρώτα από την προβοσκίδα του…
-Μπαμ κάνει το κεφάλι σου το κλούβιο!
-Και από τα αυτιά του και από την κεφάλα του και από τα πόδια του και από τον όγκο του και από τα πάντα του!
-Δηλαδή, εσένα σε έπεισε ότι είναι ελέφαντας παρ' όλο που είναι ροζ;
-Ναι-ναι! Κι όσο περισσότερο πλησιάζει τόσο περισσότερο με πείθει!
-Ε, μα αυτό είναι κατά βάθος το κόλπο!
-Μα, ποιο;
-Να σε πείσει ότι είναι καμουφλαρισμένος για να μην αναγνωρίζεται ότι είναι ελέφαντας κι εσύ να πειστείς ότι τάχα θέλει να κρύψει ότι είναι ελέφαντας, άρα είναι ελέφαντας!
-Τι; Ούτε ελέφαντας είναι;
-Ε, όχι! Τι σου λέω τόση ώρα!
-Έλα ντε! Τι μου λες; Ανάθεμα αν κατάλαβα λέξη!
-Τόση ώρα σου λέω ότι δεν υπάρχει ροζ ελέφαντας, ούτε καν ελέφαντας σκέτος.
-Καλά, θα με τρελάνεις; Και τι βλέπω εγώ τόση ώρα να 'ρχεται;
-Ε, αυτό... χμ... δε θα 'θελα να σου το πω. Προτιμώ να το αποφύγω…
-Α, όχι! Τώρα που το άρχισες θα το τελειώσεις. Θα μου πεις και θα κάνεις κι εσύ μπαμ!
-Ωχ, θες να σου πω ε;
-Ε, ναι θέλω!
-Είσαι σίγουρη πως θες ε;
-Ναι, είμαι σίγουρη!
-Επιμένεις ε;
-Επιμένω!
-Και θα το αντέξεις αυτό που θα σου πω ε;
-Ναι, θα το αντέξω!
-Σίγουρα;
-Σίγουρα-σίγουρα!
-Ε, καλά τότε λοιπόν, ας είναι… αφού το ζήτησες και μόνη σου…
-Τι θα γίνει θα μου πεις; Άντε και με έσκασες! Σε λίγο θα κάνω πραγματικά μπαμ!
-Κοίτα να δεις… Θυμάσαι τις εικαστικές εκδηλώσεις του Δήμου;
-Μα, πώς δεν τις θυμάμαι! Εκεί πάω τώρα!
-Ο Δήμος έστησε έναν τεράστιο καθρέφτη στην πλατεία που πας…
-Ναι, για συνέχισε…
-Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
-Μα, το ροζ φυσικά και το ξέρεις!
-Μπορείς να θυμηθείς τι φόρεσες σήμερα πριν βγεις από το σπίτι!
-Με δουλεύεις; Το καλό μου το ροζ φόρεμα!
-Ε, μπράβο… Μήπως αρχίζεις και με πιάνεις τώρα λιγουλάκι;

Αλεξάνδρα Μόζα