23 Μαρτίου 2011

"...σίγουρα, πάντα μα πάντα, όταν χτυπάει ο φίλος μου!"


"Όταν με λένε χαζό"

Από την Άσπα Μητρακάκη, Ειδική Παιδαγωγό

Ο Κ είναι ένα παιδί γλυκό και συναισθηματικό με μαθησιακές δυσκολίες που διαγνώστηκαν απο το Νηπιαγωγείο.

Μαζί κάνουμε πρόγραμμα αντιμετώπισης εδώ και ένα χρόνο.

Στα πλαίσια λοιπόν της συνάντησης μας ήθελα να δουλέψουμε τις προτασούλες που έχουμε αρχίσει να φτιάχνουμε αλλά και να γίνει μια άσκηση που έχει σχέση με τα συναισθήματα της χαράς και της λύπης. Ήθελα να μάθω περισσότερα για τις σκέψεις του αφου γενικά είναι ένα πολύ κλειστό παιδί.

Εδώ είναι αυτά που έγραψε:

Τι με κάνει χαρούμενο

  • Όταν παίζω με το μπαμπά μου μπάλα
  • Όταν βλέπω με το μπαμπά μου dvd
  • Όταν παίζω με τους φίλους μου
  • Όταν παίζω αγώνες με τα αυτοκίνητα μου
  • Όταν παίζω computer

Tι με κάνει λυπημένο

  • Όταν δεν με έχουν φίλο
  • Όταν με λένε χαζό
  • Όταν μου σκίζουν τα σχέδια μου (είναι ένα παιχνίδι που κάνουν μεταξύ τους στο σχολείο)
  • Όταν πάω για ύπνο

και

"Κυρία να σας πω πότε είμαι σίγουρα πάντα μα πάντα λυπημένος;"

"Πότε;"

  • Όταν χτυπάει ο φίλος μου

----------------------------------------------------------------------------------


"...σίγουρα, πάντα μα πάντα, όταν χτυπάει ο φίλος μου!"

Νομίζω ότι αυτή η συγκλονιστική δήλωση, με την οποία αφήνει πίσω τον εαυτό του και βάζει στην ψηλότερη βαθμίδα της στεναχώριας του τον φίλο του, είναι ο απόλυτος ορισμός της αγάπης.

Αυτό το παιδί που το αποκαλούν "χαζό", δίνει έμπρακτα το καλύτερο μάθημα ζωής σε εμάς τους "εξυπνάκηδες"!

Θέλω να προσθέσω και ένα μπράβο για την Άσπα όσον αφορά στην ιδιαίτερη ευαισθησία της, στην προσφορά και στη δουλειά που κάνει με τα παιδιά.



.