15 Μαρτίου 2011

Τι είπαν τα παιδιά για τους γονείς τους

Στη σελίδα του Childit βρήκα αυτό το άρθρο και το δανείστηκα.


Ρωτήσαμε τα παιδιά για τους γονείς τους-Τι είπαν!

Οι απαντήσεις δόθηκαν απο παιδιά δημοτικου.

Γιατί ο Θεός έφτιαξε τις μαμάδες
1. Είναι η μόνη που γνωρίζει πού βρίσκεται το σελοτειπ
2. Κυρίως για να καθαρίζει το σπιτι
3. Να μας βοηθησει να βγουμε απο εκει μέσα όταν γεννιόμαστε

Πώς ο Θεός έφτιαξε τη μητέρα
1. Χρησιμοποιησε χώμα όπως έκανε και με όλους μας
2. Έκανε μαγικα, μαζι με υπερδυναμεις και πολυ πολυ ανακάτεμα
3. Την έφτιαξε με τον ίδιο ακριβως τρόπο που εφτιαξε και εμενα απλα χρησιμοποιήσε μεγαλυτερα κομμάτια

Απο τι υλικά είναι φτιαγμένες οι μαμάδες
1. Τα υλικά του τα παίρνει απο σύννεφα και μαλλιά αγγέλου και απο ό,τι όμορφο υπάρχει στον κόσμο
2. Παίρνει απο κόκκαλα αντρών για αρχή και μετά χρησιμοποιεί χορδές. Νομίζω.

Γιατί ο Θεος σου έδωσε τη μαμά σου και όχι μια άλλη μαμα?
1. Επειδή είμαστε συγγενείς
2. Γιατι ο Θεός ξέρει οτι της αρέσω περισσότερο απο οτι αρέσω σε άλλες μαμαδες..

Πώς ήταν σαν μικρό κοριτσάκι η μαμά σου?
1. Η μαμά μου πάντα ηταν η μαμα μου και τίποτα άλλο.
2. Δεν ξέρω, γιατί δεν ήμουν εκεί, αλλά μου φαίνεται οτι θα ήταν πολυ "αφεντικό".
3. Λένε οτι ήτανε καλή

Τι θα έπρεπε να γνωρίζει η μαμά για τον μπαμπά πριν τον παντρευτεί?
1. Το επίθετο του
2. Θα έπρεπε να ξέρει το ιστορικό του, αν κάνει απάτες, αν πίνει πολλές μπύρες, αν βγάζει λεφτά, αν βοηθάει με δουλειές του σπιτιού.

Γιατί η μαμά σου παντρεύτηκε τον μπαμπά σου?
1. Ο μπαμπάς μου φτιάχνει την καλύτερη μακαρονάδα του κοσμου και η μαμά μου τρώει πολυ.
2. Γιατί μεγάλωσε αρκετά για να κάνει το οτιδήποτε άλλο μαζί του.
3. Γιατι όπως λέει και η γιαγιά μου, δεν είχε μυαλό τότε η μαμά μου.

Ποιός είναι το αφεντικό στο σπίτι?
1 Η μαμα δε θελει να είναι το αφεντικό αλλα πρέπει γιατί ο μπαμπάς χαζεύει..
2. Η μαμά. Μπορεί να το καταλάβεις απο την επιθεώρηση δωματίου. Βλέπει τα πάντα ακόμα και κάτω απο το κρεββάτι.
3. Νομίζω η μαμά είναι. Αλλα αυτό συμβαίνει επειδή έχει να κάνει πολλά περισσότερα απο ο,τι κάνει ο μπαμπάς.

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ μπαμπάδων και μαμάδων?
1. Οι μαμάδες δουλεύουν και στη δουλειά και στο σπίτι ενω οι μπαμπάδες μονο στη δουλειά.
2. Οι μαμάδες ξέρουν πώς να μιλάνε στις δασκάλες χωρίς να τις τρομάζουνε.
3. Οι μπαμπάδες είναι πιο δυνατοί και πιο ψηλοί αλλά οι μαμάδες έχουν την πραγματική δύναμη γιατι εκείνες πρεπει να ρωτήσουμε όταν θελουμε να πάμε να κοιμηθούμε στο σπίτι ενος φίλου.

Τι κάνει η μαμά σου στον ελεύθερο της χρόνο.
1. Οι μαμάδες δεν έχουν ελεύθερο χρόνο.
2. Την "λέει" στον καθένα και πληρώνει λογαριασμούς

Τι χρειάζεται ώστε η μαμά σου να είναι η τέλεια μαμά
1. Εσωτερικά είναι ήδη τέλεια. Εξωτερικά ισως κάποιου είδους πλαστικής.
2. Βάψιμο μαλλιών. Ισως κατι σε μπλε χρώμα.

Αν μπορούσες να αλλάξεις ένα πραγμα στη μαμά σου, ποιό θα ήταν αυτο
1. Εχει αυτη την περιέργη συνήθεια να θέλει να έχω το δωμάτιο μου καθαρό. Αυτό θα το ξεφορτωνόμουν απο πάνω της.
2. Θα την έκανα εξυπνότερη ώστε να καταλαβαίνει οτι δεν το έκανα εγω αλλά η αδερφή μου!